Back to basics

Mereu am fost preocupată de un machiaj extrem de simplu care, poate cel mai dificil lucru de obținut, să arate bine de aproape. Nu mă pot indentifica cu pasionatele de cosmetice care se fardează de dragul fardului, de aceea mă orientez spre cam același gen de produse de la care am, desigur, mari așteptări.  În ultmele luni am încercat câteva din cele mai aclamate produse drugstore, sperând că voi merge la sigur.

Încep cu cel ce m-a dezamăgit pentru a scăpa rapid de impresiile negative. Fondul de ten Match Perfection de la Rimmel este unul dintre preferatele mele, prin urmare mă așteptam ca și corectorul Wake me up să mă dea pe spate. Nu a fost cazul. Deși pretinde că ar fi full coverage, după câteva straturi de abia ajunge la medium. Cu toate acestea, pot spune că rezistă toată ziua în jurul ochilor, dar dacă este aplicat altundeva pe față, orice aș încerca să ascund își face apariția în nici o oră. Nu se așează în liniile fine, iar formula e super pentru cineva cu pielea uscată. Oricât mi-ar plăcea consistența, nu face principalul lucru pentru care a fost creat: să acopere. Pentru mine este un no-no!

Rimmel Wake me up concealer   20 leirimmel.png
sursă imagine

Sunt foarte mulțumită însă că am descoperit gelul de sprâncene Maybelline BROWdrama mascara. Înainte foloseam gelul de la Essence și, cum fiind singurul pe care l-am încercat, credeam că face o treabă bună. Acum nu m-aș mai întoarce la el pentru nimic în lume. Sprâncenele mele nepensate(!) rămân pe poziții întreaga zi și se poate observa o ușoară colorare a lor. Nu înțeleg însă forma periuței: care e faza cu bila în vârf? Eu oricum folosesc doar vârful (nu de alta, dar e imposibil altfel sau nu știu eu?).

Mi-am dorit de mult timp o pudră strict pentru fixare, tenul meu fiind în general foarte uscat, nici vorbă de matifiere. Acesta este motivul pentru care nu am ales venerata Stay Matte de la Rimmel și m-am orientat spre Maybelline Affinitone pe care am simțit-o mai degraba cremoasă, decat prăfoasă. Ajutată de luminile corespunzătoare din magazin (de ce nu sunt bine luminate cosmeticele în magazine? cer prea mult?) și luându-mă după numele nuanței, am ales culoarea nepotrivită pentru mine. Când ma testat-o în lumină naturală am observat că e prea închisă. Bine că am luat-o cu subton roz: acum o folosesc în loc de blush, când doresc un efect foarte discret. Pe piele arată puțin prăfoasă dar, cum aplic o cantitate mică de produs doar pe obraji, nu mă deranjează.

Închei cu primul meu produs NYX, un lip liner de care sunt mulțumită gândindu-mă la preț. Mă așteptam să fie mai cremos și mai pigmentat, dar nu usucă buzele (ceea ce pentru mine e super; am menționat că am pielea uscată?). Este rezistent la transfer, deși nu rămâne pe buze foarte mult. Aș aproxima 3-4 ore. Unde dispare, nu știu.

Maybelline BROWdrama mascara 25 lei
Maybelline Affinitone powder 38 lei
NYX lip liner 3.50 $bine
sursă imagine

 

Căutarea rămâne deschisă, cu siguranță. Ce îmi doresc e ca odată și odată să am o geantă de machiaj capsulă, cu esențialul bine pus a punct. Oare e posibil? Până atunci, mai am nenumarate rujuri și creioane nude, corectoare lichide și fonduri minune de încercat. Așa, să nu mă plictisesc!

