Febra trandafirilor

Nu știu dacă e nostalgia zilelor de vară sau există o explicație rezonabilă, dar trandafirii tomnatici din grădina mea, ultimele flori, miros înnebunitor. Poate că îndrăgostită fiind de trandafiri, am gravitat înspre produse rose la acest început de sezon și se pare a fi un roz purtabil și pentru fetele care nu se simt neapărat bine în roz. Adică moi. Și mă bucur nespus. 

Deoarece știți că nu îmi place să cumpăr mai mult decât consum și ceea ce cumpăr vreau să și termin, am achiziționat puține produse pe care intenționez să le port toată toamna. Primul a fost o ojă Marrionaud în nuanța Rose charne. Cred că este cel mai potrivit nude pentru mine, cel puțin din câte am încercat până acum. Îmi place recipientul lunguieț: cred că e genul de sticluță care îți permite să folosești în cea mai mare proporție oja, plus că datorită volumului mic de lichid, acesta nu apucă să se usuce în sticlă precum în recipientele cu gramaj mare unde e nevoie de multe deschideri.

Fiind curioasă să încerc foarte apreciatele lip stains, am căutat ceva de la Essence. Nu e un lip stain, e un gloss, dar cel mai important: este mat și are pigmentare chiar bună. Să fim clari însă: am observat că usucă buzele la câteva ore de purtare și nu rezistă bine la mâncare, dar asta se întâmplă și la case mai mari (și mult mai scumpe) și nu mă deranjează să îl retușez după o masă. Deci înarmată cu un balsam bun de buze și glossul în geantă, fac față unei zile obișnuite – și cam asta port în fiecare zi, vorba fie între noi. E discret, your lips but better, exact ce căutam.

Ultimul produs nu este unul nou, v-am mai povestit despre el aici. Chiar dacă e o nuanță rece, tomnatică, eu l-am folosit și toată vara aplicându-l într-un strat subțire. E genul de produs a cărui intensitate o poți controla. Deși port neîncetat glossul Essence de când l-am cumpărat, rujul Rimmel îl voi folosi în zilele sau evenimentele când vreau să mă simt mai fancy.

Când scriu articole de genul acesta simt că sunt așa centrată pe gusturile mele, dar îmi amintesc că pot fi o sursă de inspirație pentru acelea care mi le împărtășiți. Sper să fie de folos! Eu una sunt nerăbdătoare să mă bucur de toamnă.

febr2

Lac de unghii Marrionaud, 11 lei. Lip Gloss Essence Soft Nude, ≈13 lei. Ruj Rimmel Moisture Renew Rosseto/Vintage Pink, ≈23 lei.

febrDSC06970

4 thoughts on “Febra trandafirilor

Leave a Reply

