Arșiță

V-am povestit în articolul anterior cum îmi pregătesc eu sufletul pentru o zi bună. Acum însă vă voi împărtăși ce îmi place să folosesc pentru o față bronzată, pusă în valoare. Deși în general mă simt încătușată de rigorile păstrării machiajului intact, iar vara cu atât mai mult când este timpul să îți odihnești capul pe un umăr sau să te bucuri de o bătaie spontană cu apă, sunt totuși zile sau momente în care îmi doresc să arăt mai aranjată. Atunci îmi place să folosesc câtva produse nepretențioase.ars

După ce mi-am împrospătat și hidratat fața, cu un burete umed aplic crema CC de la Elmiplant în nuanța mediu (dacă pentru unii mediu înseamnă palid, pentru mine e piele arămie). Deși crema promite o doză de hidratare, îmi hidratez fața în prealabil datorită pielii mele extrem e uscate -e arșiță și pe pielea mea- însă pentru majoritatea persoanelor e suficientă crema. Susține a fi organică, deși nu știu ce să zic despre asta cât e de adevărat. Îmi place însă mirosul discret de gutuie, a cărui extract se află în compoziție, și faptul că are factor de protecție 20, așa că nu îmi fac griji pe parcursul zilei. Acoperirea este surprinzător de bună pentru o cremă corectoare și prețul de asemenea (15 lei). Când am nevoie de mai multă acoperire folosesc corectorul de la The Balm, nuanța mediu, ce are o textură extrem de cremoasă, stă bine pe piele, nu se adună și, cel mai important, nu îmi usucă pielea. Eu am profitat de reducerile de sezon, dar îl puteți găsi și în restul anului la Marionnaud (aprox. 40 lei).ars3Nu îmi face neapărată plăcere să port fard colorat și în general mă îndrept spre nuanțe maronii sau roz, apropiate de tenul meu sau de culoarea ochilor. Este de înțeles de ce îmi place fardul de pleoape de la Essence în nuanța 05 my favorite tauping (aprox. 14 lei)care este un maro cu subton gri. Intenționat am ales această culoare pentru a o putea folosi și la contouring, dacă l-aș putea numi așa. Practic mă pudrez puțin sub obraji și pe tâmple pentru a da mai multă dimensiune feței și în pliul de la pleoapă, dar nimic exagerat. Pigmentarea este chiar bună și primești o cantitate mare de produs. ars1

Pasul de care nu mă pot lipsi este aranjarea sprâncenelor și a genelor (mai ales de când am decis să le las să crească). Folosesc încântată gelul de sprâncene de la Essence, care pare a fi un dupe pentru cel de la Benefit. Nu mă deranjează lucrul acesta – eu sunt mulțumită de el: sprâncenele stau unde le pun toată ziua. Pentru gene aplic un strat subțire de Rimmel Wonder’Full Mascara (aprox. 17 lei) cu argan. Ce îmi place la această mascara e că are peria … grasă și mobilă. Sună ciudat, dar am observat că forma ajută la un plus de volum. Niciunul din produse nu este rezistent la apă, dar din moment ce aplic cantități mici, nu e o tragedie dacă mă ud. Rezistă bine la transpirație, însă.
ars4Într-un final buzele. Ca tot restul feței, buzele îmi sunt uscate și crăpate 90% din timp, așa că am fost intrigată de gama Moisture Renew de la Rimmel (aprox. 22 lei). Eu am ales nuanța 180 Vintage Pink care într-un strat este un nude foarte apropiat de nuanța naturală a buzelor. De la al doilea strat începe să iasă în evidență subtonul rece albastru al rujului ceea ce îl face, cred eu, o culoare superbă și pentru toamnă și iarnă. Lumina galbenă de apus îi încălzește puțin nuanța, ceea ce mă bucură. E un ruj cameleonic.

ars2

Nu se poate ca lookul să fie complet fără unghii îngrijite. Mi-a plăcut să folosesc această oja de la Coral într-o nuanță necunoscută, dar care prefer să o numesc apus într-o sticlă. Am fost instantaneu atrasă de nuanță și s-a dovedit a fi un nude perfect pentru pielea arămie. Conține puțin prea mult sclipici pentru mine, dar în rest e magnifică!
ars5Pielea bronzată oricum nu are nevoie de prea multe pentru a arăta minunat. Cu toate acestea sper ca acest articol să vă provoace să cautați ce vă pune pe voi în valoare (poate nu aveți pielea deșertică la fel ca mine), păstrând în minte că frumosul de cele mai multe ori înseamnă puțin și simplu!

One thought on “Arșiță

Leave a Reply

