Liebster Award și ce simt eu despre blog

Am fost nominalizată recent de către Full of Beauties pentru Liebster Award care, din câte am înțeles, reprezintă o modalitate de a se promova bloggerii unii pe alții și totodată pentru a descoperi bloguri noi. Sunt profund recunoscătoare celei care m-a nominalizat, pe care o admir pentru efortul ce îl depune cu fiecare postare, multe dintre ele fiind ilustrate chiar de către ea.

Această nominalizare m-a făcut să reflectez asupra blogului meu aproape anonim și paradoxal, rezultatul gândurilor mele a fost dezamăgire. Pe cât sunt de recunoscătoare pentru nominalizare, pe atât sunt de nemulțumită de modul în care m-am adresat celor, să zic, 10 cititori fideli (vă sunt recunoscătoare și vouă pentru determinarea cu care stați alături de mine), iar acest articol care este cerut ca rezultat al nominalizării va fi rezervat unei confesiuni despre motivele pentru care eu am început să scriu și direcția spre care voi încerca să merg în continuare. Nu e abordarea clasică a articolului Liebster Award, însă sper să am îngăduința Full of Beauties și a voastră să îmi pun amprenta, lucru ce nu l-am prea făcut în blog.

Am început să scriu dintr-un motiv foarte simplu. Sunt studentă a facultății de arhitectură și dacă ați trecut pe acolo sau cunoașteți măcar pe vreun arhitect aspirant, cunoașteți și anulările drepturilor omului peste care trecem în fiecare zi. Nu doresc să mă victimizez, îmi asum alegerea conștientă de sacrificii, nu pot să neg însă că de multe ori m-am simțit obosită. Nu e vorba de o oboseală fizică, deși și aceea e omniprezentă, ci mai degrabă o neglijare a nevoii de inutil sau de îngrijire personală. Găsesc o imensă plăcere faptul că fac un duș și simt că am grijă de mine sau beau o cafea bună sau mănânc paste cu hribi sau mângâi o pisică. Prin inutil mă refer la acele lucruri care nu contribuie direct la supraviețuirea fizică, dar sunt absolut esențiale pentru psihic.

Revenind: am început acest blog pentru mine. Fiecare articol îmi dă ceva de făcut. Fiecare articol mă obligă să am grijă de mine. Fiecare articol mă obligă să mă rup din cantitatea imensă de muncă de fiecare zi și să mă preocup de lucrurile firești, să mă bucur de ele și să le dau mai departe.

Cât privește viitorul blogului meu am ajuns la o concluzie: nu poate fi blog de beauty, deoarece intră în conflict cu ce cred. Înțeleg că motivul multor bloguri de beauty e acela de a încerca droaia de produse de pe piață și de a face o recenzie, însă ce îmi doresc eu de la blogul meu e să fie unul personal, cu experiențele mele, iar eu nu cred într-o colecție personală de machiaj, în haine schimbate la fiecare sezon și în modă (de la haine la mâncare la orice). Cred însă într-un stil personal, cred în a cumpăra cât consumi, cred în a găsi lucruri frumoase în cele mai nepopulare locuri.

Acestea fiind mărturisite, decid să mă întorc la motivația inițială și să scriu acest blog din intimitatea gelurilor mele de duș, a localurilor bune din Cluj sau de oriunde voi pune piciorul și să scriu despre orice mi se pare plăcut. Să mă adresez mai mult românilor, decât strainilor, să încetez a mai copia stereotipul de ,,bloggeri de beauty”.

La drept vorbind voi fi și eu un blogger de frumusețe, de una diferită.

P.S.: Ca prim pas înspre intimitatea ce o doresc cu cititorii mei, îmi voi arăta chipul în acest articol, cât și în cele viitoare.

As I thoroughly explained in a foreign language in this very personal article, I decided to go back to writing for my people, therefore there will be only a few articles that contain English content. I am forever grateful for your support, especially Canadians (shout out to you!) which seem to like my style more than other foreigners, but I will continue to follow and read your blogs. Of course, there will still be pictures and pictures are a universal language. If we do not communicate through words, we will definitely communicate through our love for beauty and photography!


eu4

3 thoughts on “Liebster Award și ce simt eu despre blog

    1. Va fi o provocare si pentru mine. Poate va semana mai mult cu o calatorie spre interior. Sunt foarte entuziasmata totusi, sa ma eliberez de un tipar anume si sa scriu organic. Sper sa fie pe masura asteptarilor!

      Liked by 1 person

Leave a Reply

