Sărutări de soare

Poate această postare vine prea târziu, dar doar acum am reușit și eu să mă bucur de soare și cred că multe dintre voi se află încă prizoniere prin birouri, visând la câteva zile de respiro. Aici sunt câteva dintre produsele pe care eu le-am testat și le consider esențiale pentru vară, cu mențiunea că în mod obișnuit folosesc vreo trei produse, dar acestea se schimbă în funcție de anumite nevoi, pe care le voi detalia.
sorinel1

Când vine vorba de protecție solară, obișnuiesc să aleg între acestea trei. Dacă doresc un bronz arămiu (imposibil de obținut altfel dacă ești o brânză ca mine, decât cu ajutorul unui ulei) folosesc uleiul de la Yves Rocher a cărui etichetă s-a dezlipit. L-am pus intenționat așa, deoarece vreau să accentuez importanța unei pompe pentru recipientul cu ulei. Altfel riscați să se prelingă pe sticlă, iar că își pierde eticheta e un neajuns minor față de alte neplăceri ce pot apărea. Deci: pompă musai! Dacă însă sunt deja bronzată și vreau să petrec câteva ore la soare, folosesc o cremă. În general găsesc cremele protectoare foarte grele (margarină într-un tub) și cu un miros ciudat. Îmi place însă crema de la Hawaiian Tropic, care e mai degrabă o cremă-spray, dacă are sens, foarte foarte ușoară, intră repede în piele și miroase foarte… hawaiian. A cocos cred, nici nu pot pune degetul exact pe aromă. Pentru o piele sensibilă sau una care a avut parte de prea mult soare, crema heavy duty de care nu trece nimic e cea de la La Roche-Posay care e puțin scumpă, dar merită investit în ea. Arată alb pe piele și e puțin grea, dar își face treaba deosebit.sorinel2

Produsele de după plajă sunt la fel de importante ca cele de dinainte (părerea mea!). Adevărul e că nu am încercat foarte multe: le-am găsit pe acestea și mi-au plăcut.
sorinel3

Primul lucru după plajă am folosit laptele de corp a celor de la Yves Rocher, că venea la pachet cu uleiul, și am fost foarte mulțumită. Am încercat de curând și gelul lor răcoritor. Acest gen de produse sunt necesare pentru calmarea pielii după plajă sau prelungirea vieții bronzului. Credeți-mă pe cuvânt: nu există plăcrere precum un gel rece pe o piele încinsă de soare.sorinel6Dar să zicem că ai uitat să te dai cu protecție, sau ai ieșit din apă și a apucat soarele să te ardă sau pur și simplu nu ai folosit o protecție suficient de înaltă, e bine să ai la tine un spray pentru arsuri solare. Eu l-am luat dintr-o farmacie (nu sunt foarte multe opțiuni), farmacistul e cel mai bun sfătuitor în acest caz. sorinel5Un produs ce l-am descoperit recent și de care am rămas foarte uimită este uleiul uscat. Cum poate fi uleiul uscat, nu știu, va trebui să întreb un chimist. În orice caz, nu e așa… uleios.  Există mai multe obțiuni pe piață, dar unul care să nu fie costisitor e cel de la Yves Rocher făcut din ulei de andiroba (?) și ulei de susan. Miroase demențial. Ideea e că îl poți aplica și nu trebuie să atârni o veșnicie prin casă până să intre în piele. Te poți îmbrăca imediat, iar pielea are o strălucire subtilă și un miros matur, adânc, ce aduce a nuci. Eu una îl consider le piece de resistance pentru a pune în valoare pielea arămie. De purtat în special seara. sorinel4Sper că veți găsi folositoare opiniile mele sincere și mai presus de toate, sper să vă bucurați de timp de calitate vara aceasta!

P.S.: Îmi plac costumele de baie albe, negre, bleu sau combinații ale acestor trei nuanțe. Cred că pun orice nuanță de piele în valoare. Cel din imagini e un costum H&M, la fel și pălăria. Tunica de plajă cu motive albastre este de la Zara. Se simte foarte lejeră, ca dintr-un bumbac fin, dar mai mult ca sigur e ceva fibră ciudată polistiren. E foarte practică pentru că ultimul lucru pe care îl dorești e să ai haine lipite de pielea aburindă, iar aerul boho pe care îl dă o tunică e foarte potrivit pentru o vacanță.

 

One thought on “Sărutări de soare

Leave a Reply

