Fâl Fâl

RO: Vara: căldură mare. Dacă e un lucru ce nu-l suport e ca hainele să se lipească de mine. Profit de toată briza ce mi-o poate oferi un autobuz aglomerat și fresh purtând poate genul meu favorit de tricou despre care am aflat recent că se numește clopot. Par niște proiecte DIY, chiar pot fi, eu însă le-am luat gata făcute. Pe scurt, sunt tricouri cu puține cusături, cu o croială extrem de simplă (dreptunghi, oval …), dar extrem de chic și practice pentru arșița de afară. Aici sunt trei dintre preferatele mele.

EN: Summer: heat. If there is one thing I do not like in the summer time is having my clothes tight, not letting my skin breathe. I make the best out of every little sign of breeze by wearing my favourite type of t-shirt, which I recently found out it’s called bell-shaped. Anyway, they seem like some DIY projects, and they can be, I however got them already done. Basically, they are t-shirts with a very little amount of sews, having a basic shape (rectangle, oval…), but extremely chic and practical for the scorching heat. Here are some of my favourites. 

 

  1. Dreptunghi/Rectangular

Motivele ce mă duc cu gandul la căldura Indiei dă formei, de altfel banale, o notă interesantă. Îmi place să îl port și ca haină de plajă: prinde numai bine pe o piele prinsă de soare.

The motifs, that make me think of an indian summer, spice up the otherwise basic shape. I like to use it as beach wear too. It is just what you need on fresh sun-kissed skin.

H&M

ff5 ffff4ff3

2. T larg/loose

Cu o culoare ce strigă vară, coral, pare alegerea perfectă. Materialul ce aduce a mătase e răcoritor. Oricum materialele preferabile pentru vară sunt cele naturale, precum bumbacul sau mătasea, și pe bună dreptate!

This color screams summer and seems the perfect choice: coral. I enjoy the coolness from  the material which feels like silk. There is a reason for which the favourite textiles for summer are made from natural fibres. They let the skin breathe, obtaining a cooling effect.

Zaraff8ff2ff6ff7

3. Oval

Tricoul gri cu un motiv micuț a devenit deja un clasic. Eu l-am preferat pe acesta cu rândunici, dar variantele sunt nelimitate.

The grey t-shirt has become a classic. You can never go wrong with a plain gray t-shirt, maybe one with little motifs. I preferred mine with sparrows, but the possibilities are countless.

Zaraff10ff1ff9

2 thoughts on “Fâl Fâl

  1. Foarta draguta selectie. Si eu am cateva. Le numesc “fluture”, desi cineva mi-a spus ca arat ca un super-erou cand ridic mainile. Ca par niste pelerine. Lasand la o parte glumele, mie imi plac la nebunie. Nu te incingi in ele si cum ai spus si tu nu se lipesc de piele. Perfecte pentru vara!

    Missy L – https://fullofbeauties.wordpress.com/

    Like

Leave a Reply

