Plimbare de seară

I adore night-time walks and walking in general, therefore one thing that I look for in a pair of shoes is comfort. Any active person would agree to that. I recently found this gorgeous pair of loafers in a thrift shop and I was instantly won over by the burgundy ombre, the leather interior and the fact that they quite cover the foot (I personally don’t like those with big cut outs). Anyway, I realised these were meant to be part of any comfortable outfit. I also chose to use a small, easy to wear and carry around  bag. The rest is typically me: black and white.

Ador plimbările de seară și în general să merg mult pe jos, prin urmare un criteriu esențial când îmi cumpăr o pereche de încălțări e cât de acasă se simte piciorul meu în ei. Cei ce au o viață activă cred că sunt de acord cu mine. Recent am dat peste această pereche de loafers într-un magazin de haine second hand și am fost instant cucerită de ombre-ul vișiniu, interiorul din piele (ceea ce îi face extraordinar de comozi) și faptul că urcă destul de mult pe picior (nu prea sunt fană loafers stil balerini, depinde de fiecare). Oricum, am ajuns la concluzia că sunt o piesă necesară oricărei ținute comode. Am optat pentru o geantă micuță, stil sac, mi-am luat strict esențialul  cu mine pentru ca să nu fiu incomodată în niciun fel. Restul e previzibil: negru și alb.

flats nightwalk bag bag

One thought on “Plimbare de seară

Leave a Reply

