Impermeabil

It’s just one of those days when you want to stay in (not that I don’t like the rain, but still…). Anyway, things must be done so I wrapped myself up in a cosy jumper, a waterproof jacket and put on my rubber boots. It’s very easy to add some fun to a rainy day either with some fancy rubber boots or a colourful, neon raincoat. I chose to draw attention to my silver boot, by toning down the rest of the outfit wearing a black and green raincoat. Very chic and practical.

E una din acele zile ploioase în care ai sta doar în casă (nu că nu mi-ar place ploaia, dar totuși azi nu…). Cu toate acestea, lucrurile trebuie făcute, așa că m-am înfofolit cu un pulover tricotat, un impermeabil și mi-am pus cizmele de gumă. E foarte ușor să adaugi puțină bună dispoziție oricărei zile mohorâte fie cu o pereche de cizme îndrăznețe, iar restul ținutei mai domolită, fie cu un impermeabil de o culoare neon, strălucitoare. Eu am preferat să pun accentul pe încălțări, iar impermeabilul meu e negru cu un verde închis (parcă combinația de culori îl scoate din sfera sport și îl face mai accesibil pentru un look smart casual). Poți fi chic și în același timp extrem de practică!
raincoat2 raincoat rainboots

Leave a Reply

