Favoritele lunii martie

Bonjour! Luna martie numai primăvară nu a prea fost, dar nu pot spune asta și despre preferințele mele când vine vorba de produse de îngrijire sau machiaj. M-am orientat spre produse ușoare, iar acum observ și spre anumite culori primăvăratice ( ha ha ). Sunt multe motive pentru care îndrăgesc aceste produse și le consider potrivite pentru sezon.

1. Bază pentru lac de unghii Marionnaud, 10 lei

Această bază promite să întărească unghiile și să le protejeze. Mi s-a părut produsul ideal din moment ce folosesc doar lacuri nude (și pentru lacurile nude e obligatoriu să folosești o bază dacă nu vrei să aplici 1000 de straturi până culoarea de pe unghii să fie aceeași cu cea din ambalaj). Ca bază își face treaba, dar ca întăritor nu strălucește neapărat. Cu siguranță îl voi cumpăra din nou, e un produs ușor de folosit, dar nu îl recomand persoanelor care au unghiile foarte distruse, oferind doar o protecție medie contra agresiunilor ojei.

base

2. Cremă exfoliantă Marionnaud, 29 lei

Rămânem tot la produse Marionnaud, am încercat și această cremă exfoliantă care mi se pare foarte potrivită pentru tenul gras, dar în același timp sensibil. Curăță foarte bine, dar nu este agresiv, ci din contră, puțin hidratant. Ce îmi mai place la acest produs este că miroase a … cremă. Nu îmi plac produsele cu un miros specific, chiar nu îmi doresc să răspândesc aromă de lebeniță, ci prefer ceva subtil, delicat.

exfoliant

3. Șampon și balsam Syx, 17 și 15 lei

Iubesc să am grijă de părul meu. Acestea fiind spuse, se înțelege că am așteptări de la produsele pentru păr, dar de mult nu m-am mai bucurat de un șampon cum m-am bucurat de acesta. Oferă strălucire și lasă părul ca o eșarfă de mătase: super fin și ușor, plus că parfumul discret de jojoba rămâne în păr până la două zile, ceea ce pe mine mă face foarte bucuroasă.

Dacă sunteți una din persoanele ale căror păr se îngrașă dacă folosesc balsam, vă dau secretul meu: aplic balsamul la începutul dușului, îl las pe păr, iar la sfârșit folosesc șamponul. Chiar dacă am fost învățați că ordinea e invers, cine ne oprește să încercăm ceva nou? Eu una sunt mulțumită de această tehnică.

marchfav6marchfav7

4. Cremă de față Organic Surge, 10 lei

Nu pot compara acestă cremă cu nimic ce am folosit până acum. O pui pe piele și în secunda doi se și absoarbe. Are o textură ușoară și un miros delicat de ceai verde. Ideală pentru primăvară. Nu încarcă tenul și nici nu rămâne lipicioasă pe față. Sunt super mulțumită. O puteți comanda de pe pagina lor Organic Surge sau în Cluj de la magazinul de haine second hand a celor de la Mana (de aici și prețul!!! cremele sunt însă sigilate, nu există motiv de îngrijorare).

organicsurge3organicsurge2organicsurge

5. Blush The balm Fratboy, 57 lei

Deși mi se par ambalajele puțin vulgare, produsele celor de la The Balm sunt de foarte bună calitate. Fardul pentru obraji e bine pigmentat, așa că o cantitate mică face o diferență destul de evidentă. Cu toate că l-am folosit acestă lună, pare aproape nou, deci mă aștept să mă bucur de el mult timp de acum în colo. Nuanța e subtilă, rece, numai bună pentru o zi răcoroasă de primăvară.
blushblush2




Leave a Reply

