Roșu

Căutam de mult timp un ceai cu Aloe Vera și ieri, ieșind la o plimbare, poate inconștient am fost atrasă de roșu, am sfârșit cumpărând un volum de Soljenițîn și un ceai de la Demmers cu un cocktail de arome, printre care și aloe și pot să spun că e D.E.M.E.N.Ț.I.A.L.!!! Cât de mult iubesc ceaiurile de genul acesta! Poate un cuvânt care să le descrie perfect e satisfăcător. E amar, e dulce, e răcoritor, e cald, e orice. Din varful limbii până la capăt e o petrecere de arome în gura ta. Nu poți fi nemulțumit de el. E un ceai numai bun pentru primăvară datorită răcorii mentei și merelor, dar e și călduros datorită rooibosului. Și dacă vă întrebați ce gust are aloe în ceai, aduce a scorțișoară, aromă ce complementează perfect merele. Pe scurt, e superb. Cât despre carte, mi-am tot dorit să încerc un volum de Soljenițîn. L-am inșfăcat, l-am plătit și aștept să îl savurez cu o cană de cea-hai!

  1. Rooibostea, Rooibos Echinacea and Aloe Vera, Demmers, 20,90 lei/100 g
  2. Aleksandr Soljenițîn, Iubește revoluția!, Cărturești, 15,90 lei

red1 red3red5. red4

Leave a Reply

